fbpx

גינה בשדה אליעזר

בשדה אליעזר גרים זוג לקוחות שהגיעו מהמרכז. הם רכשו נחלה במושב והחליטו שכאן הם רוצים להזדקן. בפגישה איתם הבעל אמר לי שהוא "רוצה לראות מהמרפסת של הבית שלי את טוסקנה". הבית יושב בראש הנחלה וממנו יורד מדרון של קרוב ל20 דונם שיכול להפוך לפנטזיה הזו.

בהתחילה התמקדנו בתחום הבית וב2.5 דונם הראשונים שצמודים לו, שהפכו לגינה. הגינה תוכננה כגינה קלה לתחזוקה ולתפעול שמתאימה לזוג מתבגר. גם את גינת הירק והתבלינים שתלתי באדניות מוגבהות כדי שלא יצטרכו להתכופף ולהתאמץ.
את כל הבית הקפתי בשביל אבני מדרך. בחזית הבית, על מנת לקבל מראה נקי, שמתי ביניהן חלוקי נחל, ואילו מאחור ולצד אדניות התבלינים זרעתי דיכונדרה בין האבנים.
בבחירת צמחי הגינה התחשבתי בפונקציות השונות: הסתרת השכנים והרחוב עם שיחים גבוהים שמתאימים לכך, צמחי מסלעה ופאטיו בעלי צימוח מתון (כך שבעלי הבית לא יצטרכו להתעסק בעיקור וגיזום), ובשאר הגינה מופע פרחוני מתחלף – מהאביב עד הסתיו כל פעם קבוצת צמחים אחרת נכנסת לפריחה.
הגינה כולה נבנתה במפלסים בשל המשטח המשופע. חזית הבית והשביל שסביבו הם מפלס אחד, לו מחובר במדרגות מפלס פורח, ומשם דרך מדרגות אבן טבעיות למפלס המדשאה.

הגינה ב2016

הפרויקט הזה ישן יותר משאר הפרויקטים באתר, ולכן הוא מספק לנו תובנות שהפרויקטים החדשים יותר לא יכולים לספק. לפניכם תמונות של הגינה כפי שהיא נראתה במאי 2016, לאחר הקמתה, ובהמשך ישנן תמונות עדכניות שלה.

הגינה כיום

להזמנת פרוייקט מאילן, התקשרו עכשיו: 0502242492

השאירו תגובה